Головна » Файли » З досвіду роботи |
У розділі матеріалів: 17 Показано матеріалів: 11-17 |
Сторінки: « 1 2 |
Л.Українка. Огляд життя і творчості. Поезії "Хотіла б я піснею стати", " Ви щасливі, пречистії зорі"
Завдання уроку:
1.Поглибити знання про життєвий і
творчий шлях Лесі Українки.
2. Усвідомити велич життєвого подвигу Лесі Українки.
3. Усвідомити ідейно-художній зміст поезій.
4. Розвивати навички роботи з художнім
текстом, виразного читання і переказу.
|
ОРИГІНАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА КНЯЖОЇ РУСИ-УКРАЇНИ.
«ПОВІСТЬ МИНУЛИХ ЛІТ» — ІСТОРИЧНА КНИГА І ЗБІРКА ЕПІЧНИХ ТВОРІВ
•Щороку 9 листопада (28 жовтня за старим стилем) в у країнських церквах в ідбувається в ідправа п ам’яті п реподобного Нестора-літописця Печерського. Під час служби співають: «Дивн і часи й роки Церкви, життя й чесноти давніх отців ти для нас описав і по- слідовником їх був ти, славний Несторе! Вихваляємо тебе серед отців, співаючи — благословенний Бог отців наших!» Хто такий Нестор, за що його так вихваляють, що таке літописи і яке їхнє значення для розвитку у країнської художньої літератури,—дізнаємося на уроці.
|
Свято до конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика Обладнання. Вишивані рушники, хліб, калина, плакати «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема», «Пісня - душа народу», «Кажуть, дитино, що мова наша - солов’їна».(На сцену виходять ведучі - хлопчик і дівчинка в українських костюмах) фанфари Ведуча О слово рідне! Пращура молитво, Громи Перуна, Велеса поля, Софія Київська — творіння Ярослава — Слов'яномовна праведна земля.
Ведучий. О слово рідне! України слава! Богдана мудрість і Тараса заповіт. І гул століть, і сьогодення гомін В тобі злились, як духу моноліт.
Ведуча. Щиро вітаємо всіх гостей і запрошуємо на наше свято , приурочене 15 міжнародному конкурсу знавців української мови ім.. П. Яцика |
«Небагато є сьогодні в Україні особистостей, перед якими б так заклякали і журналісти, й політики, і вся українська спільнота. Але таких особистостей і не може бути багато. Це та, вже майже міфічна порода аристократів духу або ж моральних авторитетів, беззаперечність позиції яких не порушується часом, простором, а тим більше «актуальними вітрами» - чи то політичними чи будь-якими іншими (андерграунд чи мейнстрім, постмодернізм чи постпостмодернізм), яким зовсім не лестить увага телекамер і слова яких моментально набувають історичного значення.»
(За матеріалами газети «День» від 26 березня 2010 року)
|
ТЕМА: Якісні, відносні, присвійні прикметники. Ступені порівняння прикметників.
МЕТА: ознайомити учнів із групами прикметників за значенням — якісними, відносними та присвійними; із відомостями про ступені порівняння прикметників, їх творення правопис; вчити правильно утворювати форми вищого і найвищого ступенів порівняння ; формувати вміння їх розрізняти; удосконалювати вміння доречно вживати прикметники різних груп за значенням в усному та писемному мовленні; розвивати вимовну і слухову культуру, мислення, пам'ять; сприяти вихованню любові до близьких людей, спонукати інтерес до усної творчості народу, його духовної скарбниці. ОБЛАДНАННЯ: підручник, узагальнююча таблиця «Розряди прикметників », картки, словники синонімів, антонімів, фразеологічний словник, комп’ютер. |
Сучасний урок української мови в 5 класі згідно нового Державного стандарту |
Пропонований посібник - інтенсивний курс української мови з розділу «Просте речення. Двоскладне речення . Головні і другорядні члени речення », що допоможе учням восьмих класів оволодіти на високому рівні даною темою, а викладачам посприяє щоденній копіткій праці. |